woensdag 20 oktober 2010

postpakket aangekomen

Na lang wachten is het dan eindelijk gearriveerd,... het postpakket met als heerlijke inhoud CHOCOLADE!!!
10 Maanden zonder is lang genoeg geweest. Onbeschrijfelijk hoe goed die pralinen gesmaakt hebben. Merci aan allen die ervoor gezorgd hebben!
We hadden er ook wat extra dozen chocolade laten insteken voor hier uit te delen. (Met pijn in het hart)

Mike heeft ons meegenomen naar zijn appartement op de negende verdieping met uitzicht over Mission Hills. Waauw wat een uitzicht.
Heel zijn appartement staat vol met kung-fu materiaal. Natuurlijk moest hij elk wapen uitvoerig demonstreren. Precies een echte ninja.
Als cadeau heb ik van hem een nunchaka gekregen, gelukkig wel een softe. En daar hou ik me elke dag een beetje mee bezig.

Op 3 oktober was het dan Koenraads verjaardag. 's morgens ontbijt gehaald en champagne proberen te drinken.
Hij was echter zo afschuwelijk vies dat we de fles niet hebben uitgedronken. De dag voordien was ik naar Guanlan city geweest voor alles bijeen te zoeken en dit was de enige fles die ik kon vinden.
We hebben er wel goed om gelachen.
In het postpakket staken enkele verjaardagskaartjes voor hem. Dat was een mooie verrassing.

's avonds had ik samen met enkele Chinese studenten van Beijing een verrassingsparty voor hem georganiseerd.
En party wil hier zeggen: ad vundum. (campei int chinees)
Dus toen we gingen slapen waren we beiden weer ferm in de wind.
De dag erna hebben we dan ook niet veel kunnen presteren maar voor ene keer mag dat wel eens.

Voor de rest is het hier momenteel heel rustig. Ze hebben hier zeven dagen vakantie dus bijna iedereen is weg.
(Niet erg want dan heb ik de computer voor mij alleen)

tot de volgende
gr
Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten