hallo iedereen,
het eerste nieuws vanuit thailand
na twaalf uur vliegen dan toch eindelijk aangekomen in bangkok. zalig 26 graden ofzo.
we konden couchsurfen bij Toom, een supervriendelijke thai die zijn huis ten dienste stelt van couchsurfers. we hadden schrik om de weg niet te vinden, maar het is ongelooflijk hoe behulpzaam en vriendelijk de thaise mensen zijn. ze bellen rond tot ze weten waar je moet zijn.
om bij Toom te geraken moesten we een paar bussen nemen, echt van die oude versleten dingen.
daar staat dan een kaartjesverkoper op waaraan je moet betalen. neig!
Bij Toom verblijven ook nog andere couchsurfers, Jens van Duitsland, Emidio van italie en ward van Belgie. zij hebben ons onmiddellijk meegenomen naar Bangkok city. supergroot en
het verkeer is hier zo immens druk dat je beter te voet kan gaan dan per bus.
verder hebben ze de rare gewoonte om hun drinken in een zakje te gieten, dat moet je dan opdrinken met een rietje. dit is omdat er statiegeld op het leeggoed is.
savonds zijn we nog naar een bijeenkomst van couchsurfers uit bangkok geweest dus we hebben weer contacten gelegd. je weet maar nooit...
de tweede dag was uitslapen echt noodzakelijk. ontbijten in zo een kraampje langs de weg voor minder dan 1 euro...en echt super lekker en super gezellig.
de hele dag wat rondgehangen met de rest in het shoppingcenter en nu gaat Emidio koken voor ons. typische italiaanse spaghetti. (daarvoor moet je dan in thailand zijn)
veel plezier daar in het koude belgie, en denk eraan, het is ook altijd leuk om nieuws van jullie te horen
groetjes
Els
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Hallo hallo daar in het verre Bangkok , jullie zijn al met een hele gezellige bende , en met het het eerste verslag ook al foto s , joepie schitterend . Zing lach droom en bewonder , laat jullie wereldreis een onvergetelijke ervaring worden .....dikke zoen Johan en Magda
BeantwoordenVerwijderenHey Els en Koenraad,
BeantwoordenVerwijderensuper om te lezen zeg!!!
Goed aangekomen dus en heerlijk weer, meer moet dat niet zijn. Leuke foto's ook, fijn om te zien. Geniet er maar lekker van, en ik kom af en toe eens piepen hoe jullie het stellen!
Groetjes van Joke, Nico en de kindjes xxx
Hi Els
BeantwoordenVerwijderenFijn dat ot nu allers goed verloopt. Ik ben ook al in die regio's geweest en weet hoe fijn het er is. En de temperaturen zijn natuurlijk ook altijd mooi meegenomen. Thais eten si super, maar die spagetti?.Ik ben momenttel geveld door de griep, echt waar, vijf dagen huisarrest en tot nu was er niks anders mogelijk want ik ben zo ziek als een hond, afschuwelijjk.geniet ervan en snuif alle cultuur op
Groetjes
Mieke
Hallo Els en Koenraad , zo te zien en te horen gaat het heel goed met jullie , fijn zo , goe bezig ,met zo fijn nieuws zijn we heel blij eh. Geniet van al dat moois wat jullie meemaken en tot de volgende.
BeantwoordenVerwijderenPoeneke van uw tenteke
dag lieverds !!
BeantwoordenVerwijderenEcht leuk om 'grote' Els te zien :)
nee, fijn dat ge ter al iets opgezet hebt!!
Hier is het koud, brrrrrrr... kga uw snoopydeken halen denk k ;)
en ik ben ant werken, what's new...
veel plezier!!!! Knuffel, An XXX