donderdag 24 december 2009

fotos











1 opmerking:

  1. Hey Elske en Koenraad, dat ziet er toch redelijk zwaar werk uit! Ik hoop dat het allemaal gelukt is? Ik slaag er soms niet in iets te posten op jullie blog, maar ik hoop dat dit bericht aankomt!
    Ook fijne feestdagen voor jullie in deze unieke ervaring. Ik denk aan jullie!
    Hier is er niet veel te melden, alles redelijk traditioneel gevierd he!

    Dikke zoen en ik lees graag verder via jullie blog!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen