gisteren de eerste ontmoeting met een reuzespin (in mijn ogen toch) gehad.
ik was patatten aan het schillen en juist als ik de laatste patat uit het zakje nam zag ik iets bewegen. toen ik de zak opendeed zat er een spin van wel 15 cm in. ik in volle paniek natuurlijk want ik heb echt schrik van spinnen. toen tom (een vrijwilliger die hier ook meewerkt) ze eruit wou halen sprong ze wel 1 m ver weg. abnormaal. dat wil ik toch liever geen twee keer meemaken.
voor de rest gaat hier alles zijn gangetje. het is nog steeds erg warm.
de bouw van the adventure house schiet goed op. we zijn begonnen met de keuken en 1 kamer, en we gebruiken flessen om licht binnen te laten. veel werk, maar het is een mooi resultaat.
ik moet er dringend werk van maken om jullie eens een paar foto's door te sturen, maar helaas zal dat voor een andere keer zijn.
tot snel en vergeet niet om jullie nieuwtjes ook door te sturen. ik kan jullie wel niet persoonlijk terugmailen allemaal, maar ik apprecieer jullie mails enorm
liefs
els
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Hallo Elske , blij te horen dat het goed gaat met jullie en dat het adventure house goed vooruit gaat...gelukkig zijn er hier zo geen reuzespinnen ... met ons alles wel oké .. Jérémy is voor 3 weken naar Brazilie ...warm en onweer daar ..Hier bij ons , gaat het beginnen vriezen .. heel veel groetjes , dikke zoen Johan en Magda .. X
BeantwoordenVerwijderenHallo daar ginder ver , jullie zijn zo te horen goe bezig, doe zo verder alleen met die spin,daar zou ik ook van lopen gaan hoor.
BeantwoordenVerwijderenHier is het zeer koud, het vriest overdag, genieten jullie maar van dat lekker zonneke. Hier in de straten beginnen al op veel plaatsen de kerstlichtjes te branden, in de huizen staan de kerstbomen weer mooi versierd, hoe is dat met jullie , word kerst daar ook wat gevierd in de maten van het mogelijke?
Met ons is alles oke ,Groetjes van ome Jos en Daan en dikke poen van uw tenteke. X