vrijdag 17 december 2010

Dreamlando


uitzicht over het park


wie-oew


op de paardenmolen


...


Koenraad in de McDreamalds

1 opmerking:

  1. Dag Elske en Koenraad ,dank voor de foto s , t doet weer goed jullie zo te zien genieten .Morgen Kerstavond ...wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen ...´´Berg mooie herinneringen op in je gedachten ....Gebruik ze in je slapeloze nachten en je zult voelen , ze geven je ongekende krachten ...´´dikke dikke zoenen johanenmagda XXX

    BeantwoordenVerwijderen