Dag Elske en Koenraad ,dank voor de foto s , t doet weer goed jullie zo te zien genieten .Morgen Kerstavond ...wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen ...´´Berg mooie herinneringen op in je gedachten ....Gebruik ze in je slapeloze nachten en je zult voelen , ze geven je ongekende krachten ...´´dikke dikke zoenen johanenmagda XXX
Dag Elske en Koenraad ,dank voor de foto s , t doet weer goed jullie zo te zien genieten .Morgen Kerstavond ...wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen ...´´Berg mooie herinneringen op in je gedachten ....Gebruik ze in je slapeloze nachten en je zult voelen , ze geven je ongekende krachten ...´´dikke dikke zoenen johanenmagda XXX
BeantwoordenVerwijderen