dag iedereen
de spanning is hier te snijden. de laatste dag België zit er bijna op.
bedankt voor al jullie steun, enveloppen, wafels eten, centen,...
we zullen zeker zorgen dat alles goed terecht komt.
we gaan ons best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden, maar eerlijk is eerlijk, we zijn er allebei niet goed in.
morgen om vijf uur gaat onze vlieger de lucht in.
salukes en tot snel
gr
els
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Hey hey
BeantwoordenVerwijderenAlles zal wel goed verlopen.
Ik ga zeker wuiven als jullie vertrekken. Amuseer u daar en tot...
Groetjes
Hoi Elsje en Koenraad,
BeantwoordenVerwijderenWij wensen jullie een onvergetelijke boeiende en veilige reis toe.
Geniet er van met volle teugen en zorg goed voor elkaar.
Wij denken aan jullie.
Dikke poen en tot ...
Liefs , uw Tenteke . XXX
hélaba,
BeantwoordenVerwijderenbij deze volg ik jullie op de voet!
waw! Ge zit nu al in de lucht! Leukleuk.. ik wist natuurlijk niet eens dat jullie vertrokken :-) waar gaat de reis naar toe? De wereld rond? Voor lange tijd dus veronderstel ik... Fantastisch! Maak er de tijd van jullie leven van! dikke zoenen,
BeantwoordenVerwijderenelke lemmens