Helaba, Fijn om je zo te kunnen volgen , mooi om te zien die prachtige boeda beelden, je zult zeker al het verschil tussen arm en rijk gezien hebben daar . Zo te zien aan dat buske en de winkelkes is er veel armoede. Hier alles oke , fijne trip verder en tot de volgende. Poeneke, uw tenteke
Helaba,
BeantwoordenVerwijderenFijn om je zo te kunnen volgen , mooi om te zien die prachtige boeda beelden, je zult zeker al het verschil tussen arm en rijk gezien hebben daar . Zo te zien aan dat buske en de winkelkes is er veel armoede.
Hier alles oke , fijne trip verder en tot de volgende.
Poeneke, uw tenteke