dinsdag 22 december 2009

kanchanaburi

hey,

we zijn ondertussen op weekend naar kanchanaburi geweest met de brommer. meer dan 200 km gereden op zaterdag, mijn kont ligt open, zondag dan moeten terugrijden, kont nog meer open.
maar ja
we zijn naar de fameuze brug over de river kwai geweest, het oorlogsmuseum en de hell fire pass. zeer interessant hoor.

voor de rest is alles hier nog steeds ok. ik heb ze hier pannenkoeken leren maken. met bruine suiker, ze zijn er zot van.

de bouw van het huis gaat ook goed vooruit. helaas komt voor ons het einde bijna in zicht, volgende week gaan we vertrekken denk ik. maar eerst nog kerstmis vieren.
voor jullie ook alvast een vrolijk kestmis en gelukkig nieuwjaar.

dikke kus
els

2 opmerkingen:

  1. Hej Els en Koenraadt,
    ook wij willen jullie daar in Sangkhlaburi prettige feestdagen wensen en een héél gezellig,gelukkig,verrassend mooi en vooral gezond 2010.
    Geniet maar van elke seconde van jullie wereldreis want nu lijkt het misschien lang maar ook dit is allemaal weer te vlug voorbij. Hier is alles heel goed. Karlien en Kris wonen gelukkig samen en willen jullie ook veel groetjes doen. Ook van Roel veel lieve groeten.
    Dikke kus van tante Monique Nonk Stefan Karlien,Kris en Roel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Els en Koenraad ...Kerstmis tijd van warmte en sfeer en van het kindeke klein en teer...Moge er overal vrede zijn , voor alle mensen groot en klein ... Warme Kerstwensen en een fantastisch 2010 ...dikke zoen ....johan en magda X X X

    BeantwoordenVerwijderen