donderdag 24 december 2009

vrolijk kerstfeest


vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!




2 opmerkingen:

  1. Onze oudejaarsavond is weer veranderd. Diningroom De Mint belde dat ze op oudejaar sluiten. Zijn nu op zoek naar een andere locatie. Met kerstmis waren Jonathan en An hier, en natuurlijk de beertjes (Els en Koenraad). Het was toch fijn zo met ons zessen. Meer nieuws later. Met dit berichtje willen we weten of we rechtstreeks op de blog kunnen antwoorden, wat voor mij en ons ma niet zo vanzelfsprekend lukt. Julien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy New Year jullie ook!!!!

    Leuke foto's alweer :-)

    Geniet van oud op nieuw, maar dat zal vast en zeker wel lukken.

    Groetjes van ons 6'jes

    BeantwoordenVerwijderen