Onze oudejaarsavond is weer veranderd. Diningroom De Mint belde dat ze op oudejaar sluiten. Zijn nu op zoek naar een andere locatie. Met kerstmis waren Jonathan en An hier, en natuurlijk de beertjes (Els en Koenraad). Het was toch fijn zo met ons zessen. Meer nieuws later. Met dit berichtje willen we weten of we rechtstreeks op de blog kunnen antwoorden, wat voor mij en ons ma niet zo vanzelfsprekend lukt. Julien
Onze oudejaarsavond is weer veranderd. Diningroom De Mint belde dat ze op oudejaar sluiten. Zijn nu op zoek naar een andere locatie. Met kerstmis waren Jonathan en An hier, en natuurlijk de beertjes (Els en Koenraad). Het was toch fijn zo met ons zessen. Meer nieuws later. Met dit berichtje willen we weten of we rechtstreeks op de blog kunnen antwoorden, wat voor mij en ons ma niet zo vanzelfsprekend lukt. Julien
BeantwoordenVerwijderenHappy New Year jullie ook!!!!
BeantwoordenVerwijderenLeuke foto's alweer :-)
Geniet van oud op nieuw, maar dat zal vast en zeker wel lukken.
Groetjes van ons 6'jes