maandag 18 januari 2010

fotoreeks

Els en hond

voor bolle

18m hoge waterval (1.85m koenraad)


sjieke boom


romantisch aan de waterval


koenraad terwijl hij mijn portret maakt met houtskool


landcrack


hotspring die stinkt naar rotte eieren



pai canyon


heerlijk veganistisch eten


doi suthep


mmmmmmmmm boterham met ijsje


trein naar chiang mai



zelfgemaakte nan smikkelen in de nachttrein naar chiang mai



koenraad in de straten van Bangkok

2 opmerkingen:

  1. Hey Koenraad, Hey Els,

    ziet er allemaal zo leuk uit.. man man wat een belevenis.. Hopelijk valt het allemaal nog steeds goed mee..
    en wanneer verlaten jullie het daar en reizen jullie door?? al volgende plannen?

    Hier loopt nog altijd alles op wieltjes. Nog steeds winter, hoewel het niet meer zo koud is.. maar als ik jullie zie in jullie t-shirts, ben ik wel een beetje jaloers..
    Ons Sieneke doet dat heel goed, ze wordt volgende week al 8 maanden.. Nu nog wachten op het kindje van Naomi hé, die wil maar niet komen..
    Vanavond gaan we iets drinken met de meiden voor mijn verjaardag, spijtig natuurlijk dat je er niet bij kan zijn.. maar we zullen ene drinken op uw gezondheid..
    doe dat nog goed en tot blogs

    sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps gemaild via ons account van onze 30 jarigen tonnen.. jip die zullen doorgaan op zaterdag 13 febr.

    dus vandaar

    s

    BeantwoordenVerwijderen