Els en hond

voor bolle
18m hoge waterval (1.85m koenraad)
sjieke boom
romantisch aan de waterval
koenraad terwijl hij mijn portret maakt met houtskool
landcrack

hotspring die stinkt naar rotte eieren
pai canyon
heerlijk veganistisch eten
doi suthep
mmmmmmmmm boterham met ijsje
trein naar chiang mai
zelfgemaakte nan smikkelen in de nachttrein naar chiang mai

koenraad in de straten van Bangkok
Hey Koenraad, Hey Els,
BeantwoordenVerwijderenziet er allemaal zo leuk uit.. man man wat een belevenis.. Hopelijk valt het allemaal nog steeds goed mee..
en wanneer verlaten jullie het daar en reizen jullie door?? al volgende plannen?
Hier loopt nog altijd alles op wieltjes. Nog steeds winter, hoewel het niet meer zo koud is.. maar als ik jullie zie in jullie t-shirts, ben ik wel een beetje jaloers..
Ons Sieneke doet dat heel goed, ze wordt volgende week al 8 maanden.. Nu nog wachten op het kindje van Naomi hé, die wil maar niet komen..
Vanavond gaan we iets drinken met de meiden voor mijn verjaardag, spijtig natuurlijk dat je er niet bij kan zijn.. maar we zullen ene drinken op uw gezondheid..
doe dat nog goed en tot blogs
sara
oeps gemaild via ons account van onze 30 jarigen tonnen.. jip die zullen doorgaan op zaterdag 13 febr.
BeantwoordenVerwijderendus vandaar
s