maandag 29 maart 2010

fotokes


wij


prachtige waterval op het BolavenPlateau


de krokodillensteen in de oude khmer tempel van Wat Phu. waarschijnlijk werd het als offertafel gebruikt maar dat weten ze niet zeker


zo rijden we rond, koenraad op de brommer en ik ernaast op de sidecar. heerlijk


overschot van de vietnam oorlog


koenraad in boeddhapark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten