donderdag 3 maart 2011


De Roversbende


Rotstekeningen


KL Twintowers


MelsLIM


mossy forrest


chinees nieuwjaar, leeuwendans


Timmy terug op 0 km


onze tent opgeslaan bij de tempel


koenraadov en de fiere kapperski

2 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal! Jullie zijn er weer stevig ingevlogen zeg... Klinkt goed allemaal! Nog van dat...
    SA-groetjes, nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo hallo , hier nog wat groetjes vanuit Zolder , allez eigenlijk Houthalen , maar we zitten maar 50 meter van de gemeentegrens hé , dus ....Hoop alles goed met jullie en dat het ijzergehalte weer oké is.Hier al echt lente nu 18°.Geniet van alles en tot een volgende keer ..dikke zoen Johan en Magda

    BeantwoordenVerwijderen