Hallo hallo , hier nog wat groetjes vanuit Zolder , allez eigenlijk Houthalen , maar we zitten maar 50 meter van de gemeentegrens hé , dus ....Hoop alles goed met jullie en dat het ijzergehalte weer oké is.Hier al echt lente nu 18°.Geniet van alles en tot een volgende keer ..dikke zoen Johan en Magda
Leuk verhaal! Jullie zijn er weer stevig ingevlogen zeg... Klinkt goed allemaal! Nog van dat...
BeantwoordenVerwijderenSA-groetjes, nele
Hallo hallo , hier nog wat groetjes vanuit Zolder , allez eigenlijk Houthalen , maar we zitten maar 50 meter van de gemeentegrens hé , dus ....Hoop alles goed met jullie en dat het ijzergehalte weer oké is.Hier al echt lente nu 18°.Geniet van alles en tot een volgende keer ..dikke zoen Johan en Magda
BeantwoordenVerwijderen