zaterdag 2 januari 2010



hey iedereen,




snel een korte samenvatting van de afgelopen dagen

we zijn in de rivier gaan zwemmen, en nadien stond koenraad vol met uitslag.
de mensen van hier hebben hem dan een plantenmedicijn gemaakt dat hij op heel zijn lichaam moest smeren. maar er zat kurkuma in dus heeft hij 5 dagen volledig geel gezien, haha. de uitslag was gelukkig de volgende dag verdwenen

samen met de mensen van hier ben ik gaan speervissen. (zij vangen, ik kijken) en nadien hebben ze de vissen aan het kampvuur klaargemaakt. (zij eten, ik kijken)
op de terugweg nog bananen en fruit buitgemaakt. Ze probeerden nog vogels te schieten met de katapult maar dat is (gelukkig) mislukt.



Eind december verliet iedereen het project omdat ze ofwel op vakantie gingen, ofwel verder gingen reizen, dus zijn we ook maar verder gegaan.

we verblijven terug bij Toom in Bangkok. het begint hier wel druk te worden want er zijn hier ondertussen 8 couchsurfers.

nieuwjaar hebben we gevierd bij Toom thuis. eerst lekker gegeten en daarna vuurwerk gekeken vanop zijn dak dat boven al de rest uitsteekt. we hadden dus een goed zicht over al het vuurwerk uit de hele omgeving.



vandaag zijn we naar een eiland midden in bangkok geweest, ko kret. hier leven de Mon.
met een gehuurd fietske hebben we het hele eiland rondgereden.


voila, tot de volgende

gr els en koenraad
































1 opmerking:

  1. Ei Elske!!! Ik had al heel leng nie meer gekeken en heb blijkbaar toch wel het één en ander gemist... Ge krijgt uwen tijd blijkbaar goed om en Koenraad ook. Alleen gene foto van koenraad in het geel?
    Hier gaat alles zijn gewone gangetje (alleen nogal traag met die HOPEN sneeuw). Het is hier dus vollenbak winter hé al meer dan een week vriezen en sneeuwen, ondertussen toch al ne centmeter of 10-15 : snowboard-itch!!!
    Maar allez, ik ga stoppen met zagen en wens het u met zen 2. Geniet ervan met volle teugen en tot ne volgende

    BeantwoordenVerwijderen