dinsdag 13 juli 2010

pictures





1 opmerking:

  1. Hallo

    Als jullie dit lezen zit je waarschijnlijk in Hanoi. En dan voel ik me zeker even verbonden. Het was er echt fijn en ik heb echt genoten van het bezoek aan het noorden van Vietnam. Ga zeker logeren in het oude gedeelte van Hanoi en niet in het westerse gedeelte en geniet van de straten. Je hebt in de buurt van hanoi heel veel typische dorpen, het mandenvlechten dorp, het zijde dorp, het noedel dorp, het slangenkwekers dorp, etc, in die dorpen werkt ook iedereen in dezelfde ' nijverheid'. heel typisch. Wij zijn in de bergdorpen Yen chau en chien koi geweest, niet toeristisch en daar had Patra de dochter van mijn vriend haar project vanuit de unif van Hanoi Daar wonen ook de black tai, een typische bevolkingsgroep waarvan de vrouwen hun tanden zwart verven. ook interessant is Halong Bay, zeker te doen maar twee dagen met overnachten op een boot is echt niet nodig en kost geld en is puur toeristisch, 1 dag rondvaren is echt wel genoeg, laat je niet verleiden. Veel groetjes en doe ze daar de groeten
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen